piątek, 20 grudnia 2013

John Terry!

Dziś sobie otwieram skrzynke wyciągam koperty a tam jedna do mnie otwieram i wyciągam dwa zdjęcia podpisane przez Johnna Terrego, czyli legendę The Blues.
Terry podczas swojej długiej kariery zdobył Mistrzostwo Anglii, Ligę Mistrzów, FA Cup, Carling Cup, Ligę Europejską. W gablocie JT26 brakuje jedynie nagród zdobytych z Anglią ale mam nadzieje, że w Brazylii to właśnie Synowie albionu pokażą pazur a JT do swojej gabloty dołoży medal za Mistrzostwa Świata ;))!





JEST TO MÓJ WYMARZONY AUTOGRAF

8 komentarzy:

  1. Gratuluję !
    Dodałam cię do listy blogów :) Liczę na to samo :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję. Już dodałem mam pytanie masz może na wymiane Ozila :)?

      Usuń
  2. Gratulacje!
    Dodałem do polecanych, liczę na to samo :)
    Zapraszam do mnie www.mariuautografy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. gratulacje! niedługo dodam do listy blogów!

    OdpowiedzUsuń
  4. Dziekujé bardzo juz was dodalem a i gratuluje Elbera :))

    OdpowiedzUsuń
  5. cudowny autograf!
    gratuluję :)

    OdpowiedzUsuń