sobota, 30 listopada 2013

Zebrałem Słowaków a no i jeszcze Polacy..




Reprezentacja Słowacji przyjechała do Wrocławia więc trzeba było się wybrać pozbierać autografy.
A więc poszedłem, lecz najpierw poszedłem pod hotel "Radison Blu" A tam byli "piłkarze" Polski.
Udało mi się zebrać wszystkich co chciałem, czyli Robert Lewandowski, Jakub Błaszczykowski, Wojciech Sczęsny, Artur Boruc, Waldemar Sobota, oraz trener Adam Nawałka.
Oczywiście nie obyło się bez nieprzyjemnych sytuacji, ponieważ Repra ma swoich ochroniarzy..Takich dwóch łysych panów(których serdecznie pozdrawiam), którzy nie pozwalali nam wejśc do hotelu i o wszystko mieli problem no ale udało się zdobyć autografy na koszulkach i zdjęciach ;).

Następnego dnia było o wiele lepiej, ponieważ wybrałem się pod hotel "Plaza" Tam było bardzo fajnie bo i ochroniarze byli mili i piłkarze chętnie podpisali zdjęcia.
Udało mi się zdobyć autografy Martina Skrtela, Marka Hamsika i Miroslava Stocha.

Zbieranie obu drużyn uznaje za udane.




 





 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz